Overview
Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare.
Produse personalizate
Conform OUG 34/2014, Art.16, lit.(c), Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: (c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
Carduri cadou
Produse software descărcabile.
Unele articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Carte cu semne evidente de utilizare
CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Refunds
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la office@aitotcevrei.ro
Sale items
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate.
Exchanges
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la office@aitotcevrei.ro și trimiteți articolul dvs. la adresa: oras Voluntari, str. Cpt Dinu Pestritu nr.52, jud Ilfov cod 077190
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Shipping returns
Pentru a returna produsul, trebuie să ne comunicati despre intentia dvs prin e-mail la office@aitotcevrei.ro, dupa care veti fi contactat telefonic de catre noi iar apoi trimiteți produsul la adresa : oras Voluntari, str. Cpt Dinu Pestritu nr.52, jud Ilfov cod 077190
Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea articolului.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Need help?
Nu ezitati sa ne contactati la office@aitotcevrei.ro pentru intrebari legate de rambursari si returnari